mercoledì 19 agosto 2015

Le foto de "La Notte del labirinto"! - Pictures of "The Night of the labyrinth"!

Come promesso sulla mia pagina facebook , ecco a voi le foto della serata a Calvi dell'Umbria, "La Notte del Labirinto" :

As promised on my facebook page, here comes the pics in Calvi of Umbria, "The Night of the Labyrinth":

Con le mie opere!- Me and my works!

Le mie opere-My works
Un'altra mia opera, ve la ricordate? Partecipò al premio Eureka 2014!- Another my work, do you remember? It participated in the 2014 Eureka Prize!



Francesca Nicoli, grande artista ternana! - Francesca Nicoli, great artist of Terni!


L'attore Stefano de Majo- The actor Stefano de Majo













Con il mio amico e artista Mauro de Angelis- Me with my bestfriend and artist Mauro de Angelis

 A presto con altre fotografie!

 See you soon with more pictures!

-Machi-

4 commenti:

  1. Gostei da iniciativa da exposição parabéns, faça o pensador de Rodim, pensando em algo!

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Hello! I'm glad you liked the photos and works , was attended by many talented artists .
      The event is the second edition , but it was well organized .
      I hope to participate again next year !

      Elimina